نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5260
-
الف
+

چرا سریال «خانه به دوش» به دل مردم نشست؟

«مریم امیرجلالی» از خاطرات خود در سریال کمیدی و پرخاطره «خانه به دوش» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مریم امیرجلالی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 اکنون بازی وی را در سریال «غنچه و خاله جون کوکب» شاهد هستند، در یک مصاحبه  از خاطرات خود در سریال کمیدی و پرخاطره «خانه به دوش» گفته است.

«مریم امیرجلالی» با بیان اینکه سریال «خانه به دوش» به خاطر داستان بسیار ساده، صادقانه و دوست داشتی اش تاکنون نیز بیننده دارد، گفت: در هنر بازیگری بسیار مهم است که کرکتر مقابل تو با تمام وجود در نقش خود فرو برود تا تو هم بتوانی نقش خود را به خوبی ایفا کنی و خوشبختانه در این سریال آقای لولایی بسیار عالی و پر انرژی ظاهر شدند.

وی در مورد کرکتر خود «ناهید» در سریال «خانه به دوش» گفت: بعد از اینکه در این سریال ایفای نقش کردم، کرکتر های دیگری که بازی کردم از روی شخصیت «ناهید» کاپی شد در صورتی که در واقعیت چنین شخصیتی ندارم اگر این چنین بود باید نواسه هایم از دست من دیوانه می شدند.

وی افزود: بیشتر سکانس های این سریال را بدون اینکه به متن پایبند باشم اجرا می کردم و آقای «رضا عطاران» فضای بسیار خوبی را در پشت صحنه برای ما فراهم می کردند و این اجازه را به ما می دادند و به این خاطر خانه به دوش به دل مردم نشست.

«مریم امیرجلالی» متولد 29 قوس(آذر) 1326 در تهران و دانش آموخته رشته حسابداری می باشد.

سریال های «خانه به دوش»، «ترش و شیرین»، «متهم گریخت» و «پشت کنکوری ها» با بازی بانو امیرجلالی پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

گفتنی است که سریال «غنچه و خاله جون کوکب» هر روز ساعت 16 به وقت تهران و کابل و ساعت 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از تلویزیون آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید: 

بازیگر سریال «خانه به دوش» : فلم های لودگی بازی نمی کنم

تماشا و دانلود سریال «غنچه و خاله جون کوکب» 

دانلود سریال «خانه به دوش» 

دانلود سریال «ترش و شیرین» 

دانلود سریال «متهم گریخت»

دانلود سریال «پشت کنکوری ها» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر